Worek Raczański szlakiem czerwonym

Описание к видео Worek Raczański szlakiem czerwonym

Cześć,

zapraszamy na wspólną wędrówkę szlakiem czerwonym z Soli do Rycerki. Szlak około 50 km, który rozpoczyna się przy stacji kolejowej w Soli. Dalej prowadzi przez Rachowiec do Zwardonia. Przy szlaku pod szczytem Skalanki zatrzymaliśmy się na nocleg w Chatce Skalanka. Chatka prowadzona jest przez wspaniałych ludzi, których gorąco pozdrawiamy i raz jeszcze dziękujemy Wam za cudowne ugoszczenie, i niezapomniany wieczór! Drugiego dnia ruszyliśmy w kierunku Schroniska PTTK na Przegibku, po drodze przechodząc Kikule i Wielką Raczę. Przegibek nie zawiódł, dając nocleg we wspaniałych warunkach i karmiąc nas pysznym jedzeniem. Rano ruszyliśmy na trzeci, ostatni dzień wędrówki. Kierując się dalej szlakiem czerwonym dotarliśmy na szczyt Wielkiej Rycerzowej, skąd zeszliśmy do Bacówki na Hali Rycerzowej. Tam odpoczęliśmy i zjedliśmy pyszne Racuchy. Dalej kierowaliśmy się szlakiem czerwonym w kierunku Ryceki, gdzie n stacji kolejowej znajduje się koniec/początek szlaku czerwonego.

Pozdrawiamy serdecznie :-)

Spis:
0:00 - Dzień 1 (Sól - Chatka pod Skalanką)
4:51 - Dzień 2 (Chatka pod Skalanką - Schronisko PTTK na Przegibku)
10:41 - Dzień 3 (Schronisko PTTK na Przegibku - Rycerka)