WYGRALIŚMY ZAWODY KARPIOWE ŁOWIĄC NA ZIG RIGA - JEZIORO MIŁOSZEWSKIE 🥇

Описание к видео WYGRALIŚMY ZAWODY KARPIOWE ŁOWIĄC NA ZIG RIGA - JEZIORO MIŁOSZEWSKIE 🥇

NIEPRAWDOPODOBNA HISTORIA KTÓRA ZATOCZYŁA KOLO 😲🤯
Zwyciężyliśmy III Polską Bitwę Karpiową z wynikiem 62.210kg i tym samym zachowujemy mistrzowski tytuł z poprzedniego roku 🏆

Widziałem że obrona zwycięskiego tytułu z poprzedniego roku jest praktycznie niemożliwa do zrealizowania, ale chyba w naszym przypadku "Historia lubi się powtarzać..." 😃
Ten nieprawdopodobny scenariusz, które napisało dla nas życie doskonale nadaje się na film, który właśnie dla Was zmontowałem 🎥😉

W drodze losowania przypadło nam stanowisko numer 32.
Pod względem biwakowym tak sobie, miejsca do łowienia też niezbyt wiele, ale zawsze mogło być gorzej 😜
Na początku ryb szukaliśmy wyłącznie z dna. Obstawiliśmy różne głębokości od 8 do 11m.
Śledziliśmy pogodę oraz kierunek wiatru, który na początku zasiadki bardzo nam sprzyjał 💨
Po pierwszej dobie zawodów udaje nam się złowić honorową rybę, po którą tu przyjechaliśmy. Karp nie był duży ale odetchnęliśmy z ulgą i bez ciśnienia oraz presji skupiliśmy się na dalszym łowieniu.
Niestety kierunek wiatru diametralnie się zmienił, odpaliły stanowiska po przeciwległej stronie brzegu, w naszym sektorze również zrobiło się gorąco 🔥♨️

Na półmetku zawodów, razem z Martyną doszliśmy do wniosku że trzeba postawić wszystko na jedną kartę i wdrożyć nasz plan B czyli uruchomić ZigRiga 🃏
Po krótkiej obserwacji wody przez lornetkę nie mogłem uwierzyć własnym oczom... 🔭🤯
W momencie kiedy szukałem FOXowego spławika, który w końcu wypłynie na powierzchnię widziałem kilkanaście spektakularnych spławów karpi w obrębie naszego stanowiska.
Długo się nie zastanawiając zwinąłem jeszcze jedną wędkę i wywieźliśmy ją wspólnie z Martyną w miejsce w którym karpie wyraźnie zaznaczały swoją obecność.
Zdążyliśmy rozsiąść się w naszych fotelach i dosłownie po 15 minutach zaczęło się całe show... 🎣

Po energicznym braniu, Martynie udaje się doholować rybę do brzegu. Nieco później doławiamy jeszcze jedną i wchodzimy do gry z kompletem 💪😁
Widząc że nasza taktyka zaczęła być skuteczna, rozpoczęliśmy tytaniczną zespołową pracę na pełnych obrotach.
Udawało nam się wymieniać najmniejsze ryby i wspinaliśmy się coraz wyżej w tabeli, aż w końcu doszliśmy do ścisłej czołówki... 😊

Kolejnego dnia na mojej Zigrigowej wędce mam bardzo delikatne branie.
Po zacięciu czuje duży opór, a po kilku minutach holu wiem że coś jest nie tak... Okazało się, że oprócz ryby ciągnę również nasz drugi zestaw 🙄
Hol przeprowadzam w bardzo finezyjny sposób , bo cały czas przed oczami mam cieniutką przyponową żyłkę w którą się uzbroiłem 😅
Walka trwała kilkanaście minut, ale kawałeczek po kawałeczku udało mi się doprowadzić rybę do naszego stanowiska.
Na szczęścia Martyna sprawnym ruchem podbiera rybę i BOOM.
Właśnie wjechało moje nowe PB 22.960 🤯🐟
Wiedziałem że w tym momencie mamy szanse by zawalczyć o 1 pozycje.
Emocje sięgnęły zenitu, a my nie zwalniamy tempa!

Martyna w trakcie sesji zdjęciowej z moim aktualnym rekordem, zaczyna holować kolejną rybę... 😳
Udaje się jej dołowić przepiękną 18stkę, którą później ja poprawią kolejną dwudziechą... To było prawdziwe karpiowe szaleństwo 🤩

Waga 3 największych ryb wynosiła 62,210 kg dając nam I miejsce w klasyfikacji generalnej i tym sposobem PO RAZ DRUGI Z RZĘDU wygrywamy Polską Bitwę Karpiową!

AUUUUUUUUUU!🏆🥇

0:00 - INTRO
1:38 - Rozpoczęcie zawodów oraz losowanie stanowisk
4:08 - Przygotowanie obozowiska do wędkowania
6:21 - II Dzień zawodów - Jaką obraliśmy taktykę?
8:50 - Wiatr na Miłoszewie rozdaje karty - pierwsze branie
27:15 - Karpiowe szaleństwo - Najtrudniejszy hol mojego życia
32:09 - Pobiłem swoje PB - karp 22,960kg
34:28 - Branie u Martyny na Zig Riga - karp 18,910kg
37:51 - V Dzień zawodów - Zwiększamy swoją przewagę!
40:40 - Piękna ryba Martyny 18kg, wychodzimy na prowadzenie
45:15 - Budowa naszego zestawu - Zig Rig krok po kroku
50:31 - Doławiamy kolejną rybę 20+, to chyba sen...