Motocyklem przez Europe - Włochy motocyklem | VIESTE, SAN MARINO, PESCARA

Описание к видео Motocyklem przez Europe - Włochy motocyklem | VIESTE, SAN MARINO, PESCARA

Witajcie, drodzy widzowie! To już czwarty odcinek naszej niezapomnianej motocyklowej przygody wokół Adriatyku. Dziś zabierzemy Was na wyjątkową trasę, która prowadzi nas na piękny półwysep Gargano.

Po wspaniałej przeprawie promem do Bari, ruszyliśmy w dalszą podróż i dotarliśmy do malowniczego miasteczka Vieste. Vieste leży na wybrzeżu Gargano i zachwyciło nas swoją białą architekturą, urokliwymi uliczkami i pięknymi plażami. Spędziliśmy tu cały dzień, zwiedzając zabytki, relaksując się na plaży i delektując się lokalną kuchnią. To miejsce naprawdę zasługuje na uwagę podróżników!

Link do noclegu https://www.booking.com/Share-EqJv06

Następnie ruszyliśmy w stronę San Marino, niewielkiego państwa położonego na wzgórzu w Apeninach. San Marino jest jednym z najmniejszych krajów na świecie, ale jego historia, architektura i widoki są imponujące. Przeszliśmy się po jego urokliwych uliczkach, odwiedziliśmy starożytne zamki i podziwialiśmy panoramiczne widoki na okolicę. San Marino to prawdziwa perełka na naszej trasie i niezwykłe doświadczenie podróżnicze.

Dalsza część naszej wyprawy zapowiada się równie emocjonująco, więc nie zapomnijcie subskrybować naszego kanału, aby być na bieżąco z naszymi motocyklowymi przygodami.

☞ Subskrybuj, aby być na bieżąco: / @zaplanowanee

Masz pytania - PISZ, chętnie odpowiemy ⌨️
Więcej znajdziecie na moim IG.

📜 Napisz do nas: [email protected]
📷 Instagram: @zaplanowane_byola

Dziękuję za oglądanie! Jeśli podobał Ci się filmik, daj kciuka w górę- to dla nas niezwykle ważne. Daje kopniaka motywacyjnego i znak, że to co robimy, sprawia komuś radość. Nie śmiem prosić o subskrypcję ALE wcale się za nią nie obrażę 😃