Γράμμος - Δρακολίμνη Γκιστόβα | Κυνηγώντας Κορυφές |

Описание к видео Γράμμος - Δρακολίμνη Γκιστόβα | Κυνηγώντας Κορυφές |

►Υποστηρίξτε αυτά τα video κάνοντας εγγραφή στο κανάλι
►Ακολουθείστε στα Social Media για να ενημερώνεστε για όλες τις δράσεις
Instagram:   / chris_n_mountains
TikTok: https://www.tiktok.com/@chris_n_mount...
►Αν ψάχνετε παρέα για το βουνό ή οποιαδήποτε άλλη δραστηριότητα στην φύση, υπάρχει το VibenMount! Ενα πρότζεκτ όπου ο καθένας μπορεί να αναρτήσει τη δική του δραστηριότητα και να βρει παρέα!Join us on Facebook!
Link VibenMount -   / 2pgbgeq316yb3bte
►Αν θέλετε να αγοράσετε οικονομικά αλλά καλά προιόντα για το βουνό ή και οτιδίποτε άλλο, αλλά και να με υποστηρίξετε , μπείτε από το Link μου στο Temu, και με τον κωδικό tau85465 παίρνετε 100ε κουπόνια + 30% έκπτωση αν είστε νέος χρήστης.
Link Temu - https://temu.to/m/uk785oj30jf

ABOUT THE HIKE
Το Σάββατο, 29 Ιουνίου 2024, διανυκτερεύσαμε στο όμορφο χωριό Γράμμος, έτοιμοι για τη μεγάλη μας ανάβαση την επόμενη μέρα. Το χωριό Γράμμος, με την αυθεντική του γοητεία και την ηρεμία της φύσης, αποτέλεσε το ιδανικό σημείο εκκίνησης για την περιπέτειά μας.
Ξεκινήσαμε νωρίς το πρωί της Κυριακής, με τις πρώτες ακτίνες του ήλιου να μας συνοδεύουν. Η διαδρομή μας ήταν μαγευτική, με το τοπίο να αλλάζει συνεχώς και να αποκαλύπτει την άγρια ομορφιά του Γράμμου. Μετά από 3 ώρες πεζοπορίας, φτάσαμε στην πρώτη μας στάση: τη ''Δρακολίμνη Γκιστόβα''
Η Δρακολίμνη Γκιστοβα, στα 2350m, είναι ένας αλπικός θησαυρός, κρυμμένος ανάμεσα στις βουνοκορφές. Η αντανάκλαση των βουνών στα γαλάζια νερά της λίμνης ήταν εκπληκτική. Εδώ, κάναμε ένα διάλειμμα μιας ώρας για να ανακτήσουμε δυνάμεις και να απολαύσουμε το πανέμορφο τοπίο.
Ανανεωμένοι και γεμάτοι ενέργεια, συνεχίσαμε την πορεία μας προς την κορυφή του Γράμμου. Η ανάβαση ήταν απαιτητική, αλλά η θέα από την κορυφή άξιζε κάθε κόπο. Από εκεί, είχαμε πανοραμική θέα που έκοβε την ανάσα, βλέποντας τις απέραντες βουνοπλαγιές και την άγρια φύση του τόπου.

Η εμπειρία μου στον Γράμμο ήταν πραγματικά μοναδική, γεμάτη προκλήσεις και όμορφες στιγμές. Αυτή η ανάβαση θα μείνει για πάντα χαραγμένη στη μνήμη μου. Ενα μεγάλο ευχαριστώ στη μητέρα μου, συντρόφισσα ορειβάτισσα, καθώς χωρίς τη βοήθειά της, αυτό το βίντεο δεν θα είχε πραγματοποιηθεί.

Ελπίζω να μπόρεσα να σας μεταφέρω έστω ένα μικρό κομμάτι αυτής της μαγείας μέσα από το βίντεό μου και να παρακίνησα περισσότερο κόσμο να ζήσει αντίστοιχες εμπειρίες.
Σας ευχαριστώ που με συνοδεύσατε σε αυτή τη μοναδική εμπειρία. Υποστηρίξτε το κανάλι μου με μια εγγραφή για περισσότερες περιπέτειες και εξορμήσεις στη φύση!

ΥΣ. Ολόκληρο το βίντεο έχει τραβηχτεί από ένα κινητό και μόνο και πρόκειται για την πρώτη μου προσπάθεια!

#hiking #nature #mountains #greece #climbing #grammos #travel #adventure #outdoors #visitgreece #pindos #camping #trekking #wildlfe #hikingadventures #hikinglife #γραμμος #δρακολιμνη #γκιστοβα #πεζοπορια #βουνα #ορειβασια