OKT Országos Kéktúra 9.szakasz 49-50. Bakonykúti - Fehérvárcsurgó - Bodajk

Описание к видео OKT Országos Kéktúra 9.szakasz 49-50. Bakonykúti - Fehérvárcsurgó - Bodajk

Most a 9. szakasz hiányzó részét jártuk be Lisával és Sziszi kutyussal Bakonykútitól Bodajkig. 🐾
Bakonykútit elhagyva mesés dimbes-dombos tájon mentünk keresztül, rengeteg kakukkfüvet találtunk és illatozó, vidám színekben pompázó mezei virágokat. Fehérvárcsurgón pihentünk egyet a nyugalmat árasztó víztározó mellett, a falu tele volt cseresznye- és meggyfával. Továbbhaladva a Gaja patak mellett gyönyörködhettünk még egyet a patak hol csendes, hol táncoló látványában. Ezután élesen felkanyarodva egy meredek sziklás emelkedőt másztunk meg a Károlyi-kilátó felé, végül leereszkedtünk Bodajkra.
Útközben kedves túratársakkal előzgettük egymást, ők továbbhaladtak Csókakő felé, mi pedig elértük a délutáni buszt - bevallom, életem legjobb tempóját hoztam ezen a túrán, motiváló volt a busz menetrendje! 🥾
Tarts velem! 💙
Ha tetszett a videó like, köszönöm, ha fel is iratkozol!