Описание к видео Walka o Powrót do Kempingu !!! Zgubieni i Zmęczeni w Trakcie Rowerowej Wycieczki

Cześć, vlog rozpoczyna się na kempingu Belvedere. Szykujemy się na wycieczkę rowerową wokół jeziora Caldonazzo i Levico. Zaczynamy od napompowania kół w rowerach oraz budce Thule. Elena jest gotowa w budce a Sara zjada kamyki. Używamy kompresora z samochodu. Dimitar smaruje łańcuchy smarem. Sprawdzamy mapę i trasę. Paulina pakuje wodę i kremy do opalania. Zamyka przedsionek i wyruszamy w trasę. Mijamy kemping Al Pescatore i kierujemy się nad jeziora. Pokazujemy południową część jeziora Caldonazzo i plaże. Po drodze mijamy marinę gdzie można wynająć rowery wodne. Dojeżdżamy do przejazdu kolejowego i czekamy aż pociąg przejedzie. Przed nami chłopakowi spada z roweru koszulka więc go gonimy aby mu oddać zgubę. Dojeżdżamy do miejscowości Calceranica al Lago i na moście schodzimy z rowerów bo trzeba je prowadzić. Mijamy po drodze sklep. Poruszamy się dalej ścieżką. Przejeżdżamy pod torami gdzie w tunelu są fajne murale. Dalej kierujemy się wzdłuż torów. Zatrzymujemy się na jednym z miejsc postojowych napić się wody. Jedziemy dalej. Zatrzymujemy się na kolejną przerwę. Widzimy tabliczkę o zakazie karmienia dzików. W miejscowości Valcanover widzimy miejscówkę kamperową z możliwością zrobienia serwisu kampera. Dojeżdżamy na północ jeziora do miejscowości San Cristoforo. Dimitar zatrzymuje się sprawdzić co za owoce rosną w sadzie. Mijamy jezioro i kierujemy się dalej na północ do miejscowości Pergine Valsugana. W centrum miasta schodzimy z rowerów i idziemy do kawiarni. Miasteczko jest bardzo ładne. Paulina podziwia okiennice. Jesteśmy w kawiarni. Dimitar pije espresso, Elena je lody, Sara bawi się w budce rowerowej. Paulina pije cappuccino i sprawdza trasę na mapie. Elena bawi się w sklep kasą i sprzedaje cukier. Potem dziewczynki bawią sie w kąciku dla dzieci. Po przerwie zbieramy się i decydujemy zmienić trasę. Wjeżdżamy na teren sadów i szukamy oznaczeń.wybieramy trasę w lewo, ale okazuje się nie przejezdna. Zawracamy. Zjeżdżamy do jeziora Caldonazzo. Wszędzie jest błoto. Jesteśmy ponownie w San Cristoforo. Decydujemy jechać przez miejscowość Ischia do jeziora Levico. Musimy jechać pod górę kilometr. Zamieniamy się rowerami. Nie dajemy jednak rady i musimy prowadzić rowery. W miejscowości Ischia mijamy sklep i grupę rowerzystów na rowerach elektrycznych. Dojeżdżamy do drogi zamkniętej. Ale przejeżdżamy przez nią. Musimy przejechać przez prywatną posesję. Cały czas pod górę. Dojeżdżamy na samą górę. Jesteśmy bardzo zmęczeni. Robimy selfie. Zaczynamy zjeżdżać. Widzimy plażę przy naszym kempingu, widać plażę przy hotelu Lido. Jedziemy wąską ścieżką i dojeżdżamy do głównej drogi. Przejeżdżamy pod autostradą i kierujemy się do kempingu. Na kempingu czas na podsumowanie trasy i wycieczki.

Miłego oglądania,

05:56 Dojechaliśmy do Calceranica al Lago
07:25 Krótka przerwa
07:51 Kolejna krótka przerwa
08:38 Parking dla kamperów
09:48 Co to za drzewo?
25:22 Jesteśmy na plaży 100 m od kempingu
25:42 Podsumowanie trasy i wycieczki

Linki:
📍Parking Valcanover - https://maps.app.goo.gl/Gmsgg1Cjy7ACS...
📍Camping Belvedere - https://maps.app.goo.gl/XkSgvovpBb2VT...

#przyczepakempingowa #niewiadow #karawaning #włochy #trentino #rowery #wycieczkarowerowa