Prince Edward Island Avonlea Váratlan utazás . 8 év a gyönyörű szigeten.

Описание к видео Prince Edward Island Avonlea Váratlan utazás . 8 év a gyönyörű szigeten.

Prince Edward Island. Avonlea Váratlan utazás.
8 évet éltünk a Csodálatos szigeten.
2013-ban látogattunk el Avonleaba. Akkor már írtam blogot, sokat fényképeztem, de nagyon keveset videóztam. Most viszont hobbim lett a videó készítés. Arra gondoltam a kis videók mellett ,készítek néhány videót a szigeten töltött időszakról. Aminek minden pillanatát nagyon szerettünk.

Amikor mi voltunk egy egész napos program várt ránk.
A bejáratnál a korhű ruhákban fogatták a látogatókat. Színészek voltak egész nap velünk, és programról programra vittek minket.
Táncoltunk, kis jeleneteket mutattak be, volt malac futtatás, zsákban ugrálás, zsák hajító verseny. Ebédidőben volt egy 1,5 órás szünet. Mindenki hozott magával ebédet, frissítőt. Elfoglaltuk a kis asztalokat és abban a csodás környezetben megebédeltünk. \Természetesen volt különböző kis étterem\ de szerintem elvette volna a kis város hangulatát.
Ebéd után lehetett sétálni egyet a városba. Mi lányok meglátogattuk a kalap boltot, a fiuk pedig egy korhű játékkal múlatták az időt. Beöltözhettünk és lehet képeket készíteni. Majd ujra elkezdődtek a programok. Ujra volt tánc, majd a templomban folytatódott az előadás. A hangulat szuper volt. A nap végén egy zenés felvonulás zárta a napot.

Ha a szigeten jártok ezt a programot, mindenképpen csak ajánlani tudom.

Ha tetszett a videó, nyugodtan osztd meg a barátaiddal, ha feliratkozol a csatornára és a kis harangot megnyomod , mindig fogsz értesítést kapni, ha feltettem egy új kisfilmet. Ez nekem is segíteni fog. Várom a kommenteket is, hogy mit szeretnétek látni a szigetről. Addig pedig nézd meg az előző kis filmeket. És csatlakozhatsz a Facebook csoporthoz Kanada & USA Élet, Kaland, Felfedezés

Csodaszép Napot.

Music
epidemicsound.com

Our Green Lands. Bonn Fields
Sommarregn. Sandra Marteleur
Celtics in Disguise. Trabant 33
Våryra. Sandra Marteleur

Prince Edward Island Avonlea Village of Anna of Green Gables

#Kanada #Váratlan utazás #Anne a zöld oromból #Kanada Vlog #Avonlea #Prince Edward Island #világitótorony #Vörös homok #Fehérhomok szálló #Lucy Maud Montogmery #Anne Shirley # Sara Stanley #Confederation Bridge #Hetty King #Gus Pike #Marilla Cuthbert #