Описание к видео Nézd meg ezt a kerékpártúra videót, amely Szántód, Jabapuszta, Töreki és Szántód körül vezet!

Ismerd meg a legszebb tájakat és útvonalakat ezen a fantasztikus kerékpártúrán! 🚲
A mai Kerékpár túránk Balatonszántódról indulva ( Szántódpuszta) Jabapuszta - Töreki - Balatonszántód útvonalat mutaja be.Szántódi erdőn keresztül aszfalt úton, majd megnéztük a Kigondolta volna Kávézót. Kicsit tekerünk földúton, majd felmentünk Töreki legmagasabb pontjára, aztán megnéztünk egy tanosvényt, majd a balatoni bringaúton vissza
Szántódra

22:57 Cinegei erdei pihenő
27:14 Töreki Dron
31:28 Természetvédelmi tanösvény

Röviden a csatornáról : Magyarországon elérhető bringa túrák videó bemutatója. Amatőr vagy hobbikerékpárosoknak túraútvonal ajánló és bemutató kerékpáros filmek." Bandi vagyok és imádom a kerékpártúrákat. Feleségemmel bringázom és mi a körtúrákat szeretjük. Sokat kerestünk útvonalakat amikor rájöttünk, hogy nem is egyszerű jó túraútvonalakt találni. Ekkor döntöttem el hogy videós bemutatókat készítek az általunk bejárt kerékpártúrákról. Ezzel szeretnénk segíteni másoknak, hogy merre is tekerjenek. Mik a látnivalok, milyen a táj, milyen az útvonal...Túráinkat elsősorban elektromos mounteinbike-ra ajánljuk, de jó álloképességgel bárki letekerheti.Megyünk majd erdőben, asztfalt úton, földes úton, erdei ösvényen, sóderes úton ( szinte mindenhol)Közel 200 magyarországi (egyenlőre csak dunántúli ) útvonalunk vár bemutatásra.Ha Te is szeretsz kerékpártúrázni, nézz bele a videókba, kattint a felfele álló hüvelykujjra és iratkozz fel a csatornára! ;)Üdvözlettel Bandi és Szandrakerékpártúra - bringa - bringatúra - túraútvonal - merretekerjek - bicycle routes in Hungary - electic bike routes -