TRIP REPORT TUI Lot Dominikana Punta Cana | Usterka silnika

Описание к видео TRIP REPORT TUI Lot Dominikana Punta Cana | Usterka silnika

✔ Subskrybuj ! ➡    / sylwiak
Dziękuję
✌ Jeśli filmik Wam się podobał pamiętajcie o kciuku w górę :)
► Nagrywam: GoPro Hero 5

✔ KONTAKT - Sylwia Kulesa
[email protected]

✔ Facebook -   / sylwiavlogpodrozniczy

Trip Report : LOT TUIfly Netherlands Boeing 767-300 Economy Class, z Warszawy na Dominikanę.

-----------------------------------------------------------------------
WSZYSTKIE WYJAZDY PLANUJĘ SAMA.
CHĘTNIE DORADZĘ KTÓRE WYBRAĆ MIEJSCA, HOTELE, GDZIE WYPOŻYCZYĆ SAMOCHÓD I CO ZWIEDZIĆ.
ZAPRASZAM DO OGLĄDANIA!

✯ Nasza trasa

Zaplanowaliśmy fantastyczną trasę objazdową po Dominikanie. Mieliśmy dość narzucania nam przez biura podróży hoteli, miejsc w których mamy odpoczywać. Wybraliśmy się w podróż dla wszystkich, którzy kochają Karaiby i kokosowe palmy :)
Na lotnisku w Punta Cana wypożyczyliśmy samochód.
Kilka dni spędziliśmy odpoczywając w Bavaro Playa Bibijagua.
Po kilku dniach spędzonych w Punta Cana, wybraliśmy się wzdłuż północnego wybrzeża wyspy i zaliczyliśmy kilkugodzinny pobyt na najpiękniejszych plażach wysp m.in MACAO, oraz dotarliśmy do kolejnego punktu MICHES.
W MICHES byliśmy jedynie 2 dni, ponieważ czekał na nas kolejny punkt z naszego planu, czyli LAS TERRENAS, na PŁW SAMANA.
Na Płw Samana, Hayo del Cacao - Park Jurajski, zatrzymaliśmy się prawie na tydzień.
Przylądek Samana słynie z wyjątkowo pięknych plaż, fantastycznych krajobrazów i nieskazitelnie błękitnego Atlantyku, i oczywiście pustych, dziewiczych plaż.
Następnie udaliśmy się do stolicy Dominikany – Santo Domingo, tam byliśmy 3 dni.
SANTO DOMINGO, stolica Dominikany, założona w 1496 r., która jest najstarszym miastem z europejskim rodowodem w obu Amerykach. Zwiedzanie: stare miasto, katedra, ulica Calle Las Damas, forteca Ozama, Panteon Narodowy i Casas Reales – muzeum z epoki kolonialnej. Stare miasto wpisane zostało na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO.
Nastepnym punktem gdzie zatrzymaliśmy się to miasteczko La Romana.
Po drodze odwiedziliśmy również miasteczko Boca Chica.
W LA Romana byliśmy kilka dni. LA ROMANA nie ma swojej plaży, żeby kąpać się i opalać trzeba jechać troszkę dalej m.in BAYAHIBE.
Bayahibe to kurort otoczony malowniczym krajobrazem, przez wielu traktowany jest jako przystanek w drodze na wyspę Saona. To właśnie ta niezwykła wyspa jest najbardziej pożądanym miejscem na liście turystycznych atrakcji Dominikany.
Każdego dnia z niewielkiej wioski Bayahibe, wielu turystów wypływa łodziami wycieczkowymi na wyspę Saonę.
Z La Romana udalismy sie też na inne plaże czyli Los Melones i Playa Dominicus.
Na koniec pobytu wrócilismy do Punta Cana okolice Los Corales Beach oraz ponownie Playa Macao.