Ostatnia prosta na Drabinie Wałbrzyskiej - koniec przygody cz. 3/3

Описание к видео Ostatnia prosta na Drabinie Wałbrzyskiej - koniec przygody cz. 3/3

Cześć! 😊⛰️☀️ W dzisiejszym odcinku przedstawiamy ostatni dzień na szlaku Drabiny Wałbrzyskiej. 🪜 Czas zakończyć naszą przygodę w górach Wałbrzyskich i Kamiennych. 🏕

Ostatni dzień wędrówki był bardzo upalny. 🥵 Mocne słońce towarzyszyło nam cały dzień. ☀️ Czasami ciężko było nam znaleźć kawałek cienia. Nie obyło się bez niespodzianek, czyli błota, krzaków i kleszczy.🌲🪜👣

Trekking kończymy na stacji kolejowej w Boguszowie-Gorcach. 🔚To były trzy intensywne dni w górach z niesamowitymi widokami. 🌄😌 Wisienką na torcie była panorama z wieży widokowej na Trójgarbie 778 m n.p.m.⛰️💚

Strome podejścia i zejścia sprawiły, że te z pozoru niskie góry dały nam porządny wycisk. Do tego upalne dni nie pomagały w wędrówce.☀️👣 Rekompensatą były wspaniałe widoki i piękna natura. 😍 Była to niesamowita przygoda, którą zapamiętamy na długo! 😊

W sumie przeszliśmy ok. 80 kilometrów 👣, pokonaliśmy ok. 4000 przewyższeń ⬆️⬇️ i weszliśmy na ponad 30 szczytów w 3 dni. ⛰️ Całe przejście możecie zobaczyć w 3 odcinkach, a to jest ostatnia część (cz. 3/3) 🎬

Przebieg całej trasy w 3 dni:

➡️ Dzień 1
Boguszów-Gorce, Łyse Drzewo, Dzikowiec Wielki, Sokółka, Stachoń, Stożek Wielki, Włostowa, Kostrzyna, Suchawa, Waligóra, Andrzejówka, Turzyna, Jeleniec

➡️ Dzień 2
Rogowiec - Rybnica - Przełęcz pod Wawrzywniakiem - Jedliniec - Jałowiec Mały - Ptasie Rozdroże - Grzehar - Borowa - Przełęcz Kozia - Kozioł - Wołowiec - Mały Wołowiec - Mały Kozioł - Dłużyna - Przełęcz Szybka - Ptasia Kopa - Wałbrzych miasto - Wzgórze Gedemina - Szczawno Zdrój 🏘

➡️ Dzień 3
Lubomir - Trójgarb - Boreczna - Mniszek - Mały Chełmiec - Chełmiec - Boguszów Gorce 🤠🛤