Peru i Boliwia (2005)

Описание к видео Peru i Boliwia (2005)

Byliśmy tam 19 lat temu, stąd film w formacie 4:3.
Wycieczkę rozpoczęliśmy od Parku Narodowego Paracas, skąd przejechaliśmy na płaskowyż Nazca. Kolejne punkty na naszej trasie to Arequipa i Kanion Colca, a po drodze przełęcz Abra de Patapampa.
Potem przyszła kolej na wieże grobowe w Sillustani Puno, skąd popłynęliśmy na wyspy Uros na Jeziorze Titicaca.
Następnie po krótkim postoju w wiosce Chucuito i Pomato przejechaliśmy do Boliwii.
W Boliwii zwiedziliśmy kościół Copacabana , a następnie Księżycową Dolinę i La Paz. Byliśmy też na stanowisku archeologicznym Tiwanaku.
Po powrocie do Peru zatrzymaliśmy się najpierw w Racchi, by następnie dotrzeć do Cusco.
Zwiedziliśmy też Świętą Dolinę Inków, a w okolicy Cusco (Pisac i Ollyantaytambo), a następnie pociągiem pojechaliśmy do Machu Picchu.
Po powrocie z Machu Picchu zwiedziliśmy okolice Cusco: Sacsayhuaman, Tambomachay, Puca Pucara i Qenqo.
Z Cusco przelecieliśmy do Limy i tam zakończyła się nasza wycieczka.

Wycieczka miała miejsce w październiku 2005 roku.

Polecamy także nasz kanał "Wycieczkowe etiudy filmowe".
Zapraszamy i życzymy przyjemnych wrażeń w trakcie oglądania.