ŁOWISKO JERZYN - NIESKOŃCZONA ILOŚĆ KARPIOWYCH BRAŃ / NADCHODZĄ ZMIANY...

Описание к видео ŁOWISKO JERZYN - NIESKOŃCZONA ILOŚĆ KARPIOWYCH BRAŃ / NADCHODZĄ ZMIANY...

Dawno już nie mieliśmy takiego wyjazdu podczas którego narzekaliśmy na zbyt dużą ilość brań...
no i się w końcu doczekaliśmy 😆🎣

Przez kilka pierwszych dni karpie na Łowisku Jerzyn brały jak oszalałe, momentami trudno było wywieźć komplet wędek, bo na pierwszej już mieliśmy odjazd.
Zabawa była przednia, ale po kilkunastu wyciągniętych rybach w przedziale 5-10kg pomału dopadała nas frustracja... 🙄

Najbardziej produktywne miejsce znajdowało się w okolicach drugiego brzegu, gdzie zbiornik pokryty był grążelami, a pośród nich znajdował się stary zatopiony pomost, dno było twarde - książkowa miejscówka do położenia swojego zestawu.

Niestety wyjeżdżały z niej same małe ryby, więc opcje były dwie:
*albo całkowicie odpuszczamy to miejsce
*albo idziemy za ciosem i próbujemy przełowić te gluty z nadzieją, że w końcu jakiś większy karp dopcha się do naszych zestawów.

Pewnie domyślacie, że wybraliśmy ten bardziej wymagający wariant... 😜
Na szczęście ten plan się powiódł i na naszej macie w końcu zagościł karp słusznych rozmiarów.🐟
Ryba ta wprowadziła nas w całkowicie inny nastrój i dodała otuchy do dalszej walki.

Przypony które sprawdziły się najlepiej to Blowback/IQ D-rig z pojedynczym 18mm Waftersem o intensywnym żółtym kolorze.
W skład zanęty wchodził mix ziaren, sfermentowany orzech tygrysi oraz kulki proteinowe o takim samym zabarwieniu co nasza przynęta.

Na sam koniec dodam, że siedzieliśmy na stanowisku 44a, na którym od niedawna znajduje się bardzo fajnie wyposażony domek, a samo stanowisko jest całkowicie odizolowane.
Dojście z brzegu jest praktycznie niemożliwe, dzięki czemu wspólnie z Martyną mogliśmy odpocząć i całkowicie się zresetować 🥰✌️

0:00 - Wstęp, Intro
20:59 - Największa ryba zasiadki, brania na żywo
26:32 - Jerzyn zniszczy każdego - karpie biorą jak oszalałe 🤯
30:26 - Potrzebujemy przerwy, wyciągamy wędki z wody
34:05 - Jak nagła zmiana pogody wpłynie na żerowanie ryb?