A couple, a motorcycle and the beauties of Greece in 15 days!

Описание к видео A couple, a motorcycle and the beauties of Greece in 15 days!

👥 Facebook:   / partetavouna
📷 Instagram: https://www.instagram.com/parte_ta_vo...
Πέρασαν αρκετές ημέρες στο να μπορέσω όλα αυτά που ζήσαμε να τα βάλω σε μια σειρά, ε λοιπόν νομίζω είμαι έτοιμος!
Το πλάνο μας ήταν να ταξιδέψουμε με την μοτοσυκλέτα μας δικάβαλο και με εξοπλισμό που θα ήμαστε εντελώς αυτόνομοι σε θέμα ύπνου όσο και φαγητού για δεκαπέντε ημέρες διασχίζοντας το μεγαλύτερο κομμάτι των διαδρομών από το χωμάτινο οδικό δίκτυο. Δεν κρύβω πως πριν καν ξεκινήσουμε είχα κάποιες αμφιβολίες για τον αν θα τα κατάφερνα δηλαδή τόσα πολλά χιλιόμετρα χώμα με δεύτερο άτομο και την μοτοσυκλέτα πλήρως φορτωμένη σε αυτά τα βουνά.
'Oλες αυτές οι σκέψεις χάθηκαν στην θέληση και στο πόσο πολύ ανάγκη το είχαμε να κάνουμε ένα τέτοιο ταξίδι...και έτσι έγινε!
Με αφετηρία την Αθήνα βάλαμε μπρος για τα Τζουμέρκα γνωρίζοντας τα γραφικά χωριά καθώς και μπάνιο στους Καταρράκτες Κουϊάσας!
Το χωριό Πάδες στο Σμόλικα ήταν ο επόμενος προορισμός μας, είχαμε στόχο να ανέβουμε στην δρακόλιμνη του Σμόλικα και τα καταφέραμε(αν και η Ελένη δεν είναι της ταλαιπωρίας και πρώτη φορά έκανε μια τέτοια πεζοπορία το τοπίο την μάγεψε και στο τέλος είπε πως άξιζε)!
Το επόμενο πρωί μας βρήκε στο γεφύρι της Κόνιτσας κάνοντας μπανάκι και ανακτώντας δυνάμεις καθώς σειρά είχε ο Γράμμος και συγκεκριμένα το Μνημείο πολέμου Γράμμου(2.166μ)
Εκεί ξεκίνησαν τα δύσκολα, καθώς είχε περάσει μηχάνημα ώστε να ανοίξει τον δρόμο, το χώμα είχε γίνει πούδρα και η μοτοσυκλέτα βούλιαζε ενώ σε άλλα σημεία είχε σπασμένες πέτρες και γλιστρούσαμε διαρκώς, συναντήσαμε τα πάντα παράπονο δεν είχαμε!
Φτάνοντας στο Μνημείο η Θέα ήταν πέρα από κάθε προσδοκία μας προκάλεσε πρωτόγνωρα συναισθήματα, νιώσαμε την ενέργεια της ιστορίας του τόπου καθίσαμε αρκετή ώρα σιωπηλοί με το βλέμμα μας απλά χαμένο! Το βράδυ μας βρήκε στο χωριό Αετομηλίτσα όπου συναντήσαμε τον Σοφοκλή και την Βασιλική τα άλλα δύο μέλη των πάρτε τα βουνά ερχόμενοι από την Θράκη και μοιραστήκαμε τις εμπειρίες μέχρι εκείνη την στιγμή.
Φάγαμε ήπιαμε γλεντήσαμε και την επόμενη μέρα ο καθένας συνέχισε την διαδρομή του. Από εκεί κατευθυνθήκαμε προς το χωριό Γράμμος ένα χωριό που δεν μοιάζει σαν όλα τα άλλα!
Ο δρόμος που ακολουθήσαμε ήταν ο τελευταίος χωματόδρομος παράλληλα με την Αλβανία, ένα αρκετά δύσκολο πέρασμα, με τελικό προορισμό την Καστοριά! Έχοντας αυτή σαν βάση επισκεφθήκαμε τις Πρέσπες. Στο χωριό Ψαράδες ζήσαμε μια πολύ όμορφη εμπειρία καθώς κάναμε περιήγηση με σκάφος στην μεγάλη Πρέσπα βλέποντας τα ασκηταριά και τα υδάτινα σύνορα των γειτονικών μας χωρών(Αλβανία-Σκόπια).
Τελειώνοντας από εκεί θέλαμε να πάμε προς το χωριό Βροντερό και την σπηλιά του Κόκκαλη(το νοσοκομείο των ανταρτών του εμφυλίου πολέμου) που ήταν συγκλονιστική η ιστορία αυτής της σπηλιάς. Αυτό ήταν και το μοναδικό σημείο που αντικρίσαμε ίχνος αρκούδας, μια τεράστια πατημασιά!!!
Είχε έρθει η ώρα για την Βάλια Κάλντα!
Από την Καστοριά κατεβήκαμε Σαμαρίνα διασχίσαμε την Βάλια Κίρνα πέφτοντας στο χωριό Δίστρατο όπου μέσα από το βουνό θα βγαίναμε λίγο πριν το καταφύγιο της Βοβούσας. Μόνο που τα πράγματα πήγαν λιιιιιιιιγο διαφορετικά απ'ότι υπολογίζαμε, ο δρόμος σε ένα σημείο μερικά χιλιόμετρα πριν βγούμε στην άσφαλτο είχε κοπεί κάθετα από ποτάμι.
Μετά από συζήτηση αποφασίσαμε να ξεφορτώσουμε την μοτοσυκλέτα και να κάνουμε μια προσπάθεια.
Έπρεπε να περάσουμε ανάμεσα από μεγάλες ποταμόπετρες, να μπούμε μέσα στο ποτάμι και από εκεί να ξεπεράσουμε το τελευταίο εμπόδιο, ήταν ένα μεγάλο ανάχωμα στο οποίο ο πίσω τροχός της μοτοσυκλέτας δεν είχε πουθενά πρόσφυση καθώς ήταν όλα μέσα στην λάσπη. Μετά από αρκετή ώρα προσπάθειας, κούρασης, τραυματισμών και ενώ νύχτωνε είπαμε πως πρέπει να γυρίσουμε πίσω προς το καταφύγιο από άσφαλτο.
Για να γίνει αυτό χρειάστηκαν δυόμιση ώρες επιπλέον οδήγησης μα αυτό δεν με έριξε ψυχολογικά αντιθέτως ένιωσα πως ζω, πάλεψα προσπάθησα όλο αυτό με έκανε πιο δυνατό.
Μέσα σε ένα παρθένο δάσος εγώ με την Ελένη να κάνω κάτι τέτοιο δεν το φανταζόμουν ποτέ και όμως έγινε!
Μένοντας στο καταφύγιο και αφού ξεκουραστήκαμε μια ολόκληρη μέρα που το είχαμε ανάγκη στη συνέχεια κατευθυνόμενοι προς το Μέτσοβο περάσαμε την λίμνη με τα νούφαρα και την τεχνητή λίμνη Αωού οι οποίες αξίζουν και με το παραπάνω να τις επισκεφθείς!
Ο τελικός προορισμός μας ήταν τα Άγραφα στο ορειβατικό καταφύγιο Ελατάκος όπου θα ήταν το τελευταίο βράδυ των διακοπών μας στα βουνά! Ολομόναχοι σε ένα πανέμορφο μέρος κουβεντιάζοντας για όλα αυτά τα τοπία που είχαμε αφήσει στο πέρασμα μας και για όλα τα καινούργια που θα έρθουν!
Σε αυτό το Tour γνωρίσαμε κόσμο συνταξιδέψαμε μαζί και νιώσαμε και πάλι την ανθρώπινη επικοινωνία που μας είχε λείψει!
Πάρτε τα βουνά λοιπόν...άντε και στα επόμενα!!!
MUSIC:''Ancient Warriors'' - Celtic Hip Hop Beat (320 kbps)
(FREE) Celtic Type Beat - BZH x NO DOSE .PROD (320 kbps)