Žemaitija | Samogitia

Описание к видео Žemaitija | Samogitia

2020 06 24-26d. mašina, dviračiais ir pėsčiomis keliavome po Žemaitiją.
Aplankėme Kaltinėnų dvasingumo kryžių ir parką, Paršežerio pažintinį taką, Sietuvos kūlgrindą, maudėmės Paršežeryje. Užklipome ant vieno svarbiausių Žemaitijos piliakalnių Medvėgalio. Saulėlydį stebėjome nuo Sprūdės ir Šatrijos kalno. Palapines statėmės Platelių ežero pakrantėje esančioje Plokštinės stovyklavietėje. Antrąją kelionės dieną dviračiais važiavome aplink Platelių ežerą. Apžiūrėjome Šaltojo karo muziejų, Beržoro bažnyčią, užlipome į Siberijos apžvalgos bokštą, mynėme per Platelius, Platelių dvaro parką, dalimi pažintinio Šeirės tako, paukščius stebėjome iš paukščių regyklos. Pasisėmėme energijos energetinių labiritų ir figūrų parke. Paskutinę, trečiąją, kelionės dieną apžiūrėjome Sorų koplyčia, Žemaičių Kalvariją, Gardų ozą, didžiausią Lietuvoje - Barstyčių akmenį, Mikytų pažintinį Taką. Kartenoje užkopėme į piliakalnį, pabuvojome prie Kartenos Lurdo. Grįždami į namus sustojome pasivaikčioti Rietavo dvaro parke.