Описание к видео Włamanie do samochodu na nowym kempingu !!! Nocne pakowanie przyczepy kempingowej

Cześć wszystkim, vlog rozpoczyna odjazdem z kempingu Capo d'Orso. Wyruszamy w trasę na nowy kemping do miejscowości Oristano. Paulina idzie do recepcji w kempingu Spinnaker. Paulina bierze mapę z wolnymi miejscami i wszyscy razem idziemy je obejrzeć. Przechodzimy obok baru, basenu i sanitariatów. Mijamy miejsce do robienia grilla. W kolejnej alejce stoi przyczepa kempingowa Niewiadów N126. Decydujemy się na miejsce 143. Paulina z dziewczynkami idzie na miejsce a Dimitar podjeżdża zestawem. Poziomujemy przyczepę i idziemy coś zjeść. Restauracja jest niestety zamknięta, kupujemy mini pizze w barze. Po powrocie na miejsce zaczynamy się rozkładać. Następnego dnia zatrzaskują się kluczyki w samochodzie. Czekamy na mechanika. W porze obiadu przyjeżdża pan i poduszkami pompuje drzwi żeby wydobyć klucze. Mechanik próbuje wyjąc klucze drutem! Następnego dnia, siedzimy w przyczepie i musimy zrobić pranie, niestety pralka na kempingu jest zepsuta więc jedziemy do pralni samoobsługowej. Na miejscu rozmieniamy pieniądze i wrzucamy rzeczy do pralki. W trakcie prania decydujemy się podjechać do centrum handlowego. Kupujemy Elenie japonki i jemy lody. Wracamy po pranie i wracamy na kempingu. Rozwieszamy pranie na linkach. Dziś na obiad burgery i frytki. Paulina pokazuje miejsce do robienia grilla. Dimitar przygotowuje patelnie i
garnek do gotowania. Kąsają nas komary więc paulina rozpala spiralę i podłacza odstraszacz do prądu. Elena i Dimitar idą łowić ryby. Elena przypaliła sobie palec. Dimitar przygotowuje sprzęt wędkarski. Idą z Eleną na plażę. Na plaży ktoś zbudował zamek. Czas na łowienie. Niestety nie udało się nic złowić. Następnego dnia jedziemy rowerami do apteki. Jedziemy wzdłuż plaży. Robimy zakupy na obiad. Na obiad dziś spaghetti z owocami morza. Po obiedzie Dimitar z Eleną jadą do apteki rowerem. Wieczorem zaczyna się zbierać, dziewczynki już śpią a my się pakujemy.

Miłego oglądania!

14:59 - Przerwa na lody
15:56 - Wieszanie prania na kempingu
16:51 - Przygotowywanie obiadu: hamburgery z frytkami
19:50 - Smażenie frytek i hamburgerów
21:56 - Obiad
22:59 - Łowienie ryb na plaży z Eleną
26:11 - Sara ma gorączkę - wyjazd do apteki
28:39 - Rowerem z Eleną do apteki
31:26 - Nocne pakowanie się

Linki:
🏕️ Kemping Spinnaker - https://maps.app.goo.gl/j7r5AvQwqHJJc...