Описание к видео Gravelowa wycieczka w Jesenik z Opola przez Rzymkowice, Zlate Hory, Rejviz i Certovy Kameny

Udało się wreszcie umówić większą grupą w Jesenik a dokładnie do chaty nad Certovy Kameny, około 100km w jedną stronę i tam mieliśmy nocleg. Może jednak na początku dodam kilka słów o samej trasie.... i tak z Opola przez Wyspę Bolko polecieliśmy na Nową Kuźnię do Rezerwatu Przyrody, tam krótki postój i będzie ich wiele z racji upalnego dnia. Następnie kierowaliśmy się w stronę Borów Niemodlińskich gdyż lasem zawsze się lepiej jedzie niż asfaltem w ponad 30 stopniowym upale. Oczywiście był to bardzo przyjemny odcinek, dobra droga i ten zapach lasu :) .... Wylecieliśmy w Rzymkowicach oczywiście zaraz do sklepu wyrównać elektrolity.... Następnie przez Białą, Prężynkę, Pokrzywną , Jarnołtówek dotarliśmy do granicy PL-CZ oczywiście po drodze były jeszcze liczne przystanki z lodami i piciem..... W Zlatych Horach też zatrzymaliśmy się w rynku, następnie w Dolni Udoli u Pekina na mini obiad. Pozostał podjazd piekny widokowo podjazd na Rejviz. OStatni odcinek był już bardziej z górki, trawersem aż do Skałek Certovy Kameny, tam mieliśmy wcześniej zaklepany nocleg i pyszną kolację z dobrym czeskim piwkiem :) miejsce naprawdę fajne, standard nieco wyższy niż w schroniskach pttk ale czysto i przytulnie, pościel świeżutka. Jeśli chodzi o własne potrzeby to dla mnie miejsce super, bez dzikiego tłumu ludzi i komercji.... poranek przywitał nas mocnym theszczem ale około 10h już była dobra pogoda na rowerowanie.... oczywiście zjedliśmy pyszne śniadanie z fantastyczną kawą w formule szwedzkiej, więc można było naprawdę dobrze zjeść :) . Powrót do Opola pojawi się w następnym filmie.....